Obsługa nowych leadów i klientów w portfelu
Praca polega na obsłudze portfela spółek z o.o. i zdobywaniu nowych klientów. Obsługa portfela spółek polega na odpowiedzi na pytania klientów, przyjmowania nowych zleceń, kompletacji dokumentacji księgowej i podatkowej. Zdobycie nowych klientów polega na identyfikacji potrzeb, wysłaniu oferty, przygotowaniu i doprowadzeniu do podpisania umowy.
Praca rozkłada się na: 80% stacjonarna, 20% home office.
Znajomość języka polskiego, angielskiego i/lub rosyjskiego w mowie i piśmie
Zaangażowanie i chęć nauczenia się zasad prowadzenia biznesu
Ogólna znajomość KRS
Zrozumienie RZIS i bilansu
Empatia i entuzjazm
Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami B2B
Dobra znajomość MS Office
Wysoka kultura osobista
Umiejętność kontaktu z ludźmi
Bonus kwartalny, dobra atmosfera w pracy, pakiet multisport, telefon, szkolenia, młody zespół doradców, praca z klientami z 20 krajów.
Progress Holding działa 20 lat i specjalizuje się w obsłudze cudzoziemców prowadzących spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Polsce. Obsługujemy klientów z ponad 20 krajów.